Azzal, hogy megállt a világ, tízéves technológiai ugrást hajtottunk végre
A járvány okozta válság kiteljesedésével gyorsan kiderült, hogy újra kell gondolni azokat az algoritmusokat és logikákat, amelyek alapján eddig működött a gazdaság – mondta a G7 podcastban Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója.
A beszélgetést a fenti lejátszás gombra kattintva is meg lehet hallgatni, de jobb feliratkozni ránk valamelyik okostelefonos podcast appban, és a Spotify-on is be lehet követni minket.
Pintér Szabolcs, az SAP Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. MTI/Illyés Tibor
Pintér szerint középtávon valószínűleg változni fog például az eddig uralkodó felfogás a készletgazdálkodásnál – tehát hogy a cégek a lehető legkevesebb készlettel igyekeztek működni, hogy minimalizálják a költségeiket.
A munkafolyamatok automatizációja is tovább fog terjedni, ami Pintér szerint a vállalatoknak és a munkavállalóknak is kedvező fejlemény lehet. A digitalizáció az önkormányzatok és az állam munkáját is segítheti, hiszen a hivatalos szervek hatékony eszközökhöz jutnak, legyen szó kommunikációról, kontaktuskövetésről vagy adatgyűjtésről.
Az SAP működésénél úgy látja Pintér, hogy főleg a cloud-és adatszolgáltatások, illetve az online ügyfélélmény javítását szolgáló megoldások iránt élénkült a kereslet. Az SAP egyébként az év végéig ingyenessé tette a hozzáférést a világ legnagyobb üzleti hálózatához, az Ariba Discovery platformjához.
Az SAP és a G7 közösen végez kutatást a vállalatoknak a mostani gazdasági helyzetre adott válaszairól, a kérdőívet itt lehet kitölteni.
Kövesd a G7 Beszélgetéseket Spotify-on, Itunes-on, Overcaston vagy bármelyik podcast-appon! (De csak miután lájkoltál minket Facebookon, és feliratkoztál a hírlevelünkre.) Korábbi vendégeink:
Az ingatlanszektor és a művészet kapcsolata hosszabb múltra tekint vissza, és egyre fontosabbá válik, hogy az értékteremtést láthatóvá is tegyük – mondta Major Krisztina, az iO Partners irodatranzakciós igazgatója.
A környező országokhoz képest behoztuk a lemaradást a digitális fizetések terén, de van még hova fejlődni - mondja Szász Ferenc, a Mastercard üzletfejlesztési igazgatója.