Éledezik az európai éjszakai vonatozás, indul a Budapest-Zürich, a Bécs-Párizs és a Zürich-Amszterdam járat is.
Ma már nagyjából 85 ezer háztartásban van napelem Magyarországon, ami összesen 770 megawatt energiát képes termelni, ez az országos fogyasztás több mint 10 százaléka.
Dél-Amerika középső-déli részén olyan súlyos az aszály, hogy van, ahol már hetente csak egyszer tudnak fürdeni, és a terméseredmények is drasztikusan romlottak.
Bár Norvégia 2025-re vállalta a tisztán belsőégésű motoros autók kivezetését, az eladások olyan meredeken zuhannak, hogy ez a dátum valószínűleg csak szimbolikus lesz.
A nagy autógyárak egyelőre távol tartják magukat a mélytengeri bányászattól, a bányászatban érdekelt cégek szerint viszont előbb-utóbb nem lesz más megoldás.
Az uniós zöld átmenet az alacsony jövedelműek terheit növeli, ezért ezermilliárd forint kompenzációt kaphatunk. Kérdés, hogyan kellene ezt jól felhasználni.
A magyar lakosság fogyasztásához olyan sok területre van szükség, ami duplája hazánk területének. A G7 Podcast e heti vendége Harangozó Gábor.
Egyértelműen kiderült, hogy az utazás milyen nagy arányt képvisel a magyar családok karbon-lábnyomában, és ezt elég nehéz lesz visszafogni.
Mielőtt további pénzt allokálnak a programra, felmérést kell végezni arról, hogy eddig milyen a támogatások hatása.
Az elektromos autók korszakának igazi kezdetéig nyolc-tíz év maradt, és ez az automata váltók nagy korszaka lehet.