Hírlevél feliratkozás
Torontáli Zoltán
2020. május 8. 17:09 Vállalat, Világ

Kapar a Skoda a vevőkért, most 2,8 millió forinttal csökkenthető az Octavia ára Csehországban

A Skoda csehországi újraindulása jó ízelítőt ad abból, hogy a padlóra jutott gyártóknak milyen kedvezményeket kell adniuk, ha a járvány okozta gazdasági visszaesésben is értékesíteni szeretnének.

Csehországban május 4-től nyitottak ki újra az autószalonok, és a társaság most indított, Restart nevű programja elsősorban azt célozza, hogy a leállás alatt beragadt új és használt autókat kiszórják. Március második felében és áprilisban a cseh sajtó szerint a tervekhez képest 4 ezer eladatlan autó maradt a szalonokban, főleg Fabia, Scala, Karoq, Kamiq és Octavia.

A marketing egyik lényeges eleme, hogy az eleve alacsonyabbra tett vételárból a használtautó-beszámításnál (a beszámított összegen felül) még 30 ezer korona, azaz durván 400 ezer forint árengedményt adnak, és ezt össze lehet még kötni egy kamatmentes lízingkonstrukcióval is (ebben persze megvan az a trükk, hogy a Skoda banki partnerével kell szerződni).

Mindenesetre a Skoda marketingje (amit illik némi óvatossággal értelmezni) azt állítja, hogy ha az összes jelenlegi kedvezményt összeadják, akkor egy Octavia ára 2,8 millió forinttal, a Karoq ára 1,5 millióval, a Fabia ára pedig durván 1 millióval csökkenthető.

A használt Skodákat szintén erősen akciózzák, mert azokból is rengeteg maradt meg a válság miatt, de ezeknél az árengedmények már nem ilyen mértékűek.

Kapcsolódó cikkKapcsolódó cikkSzárnyal a Dacia, a Skodánál teljesen kiakadtak, hogy a román márkával kellene versenyezniükGyőzelmi jelentés érkezett Bukarestből, miközben áll a bál Prágában. Nagyon megy a román autópiac és a Dacia is, a Skoda viszont elégedetlen azzal a szereppel, amibe a VW megpróbálja belekényszeríteni.

G7 támogató leszek! Egyszeri támogatás / Előfizetés

Vállalat Világ akció Csehország koronavírus Octavia Skoda Olvasson tovább a kategóriában

Vállalat

Bucsky Péter
2024. április 18. 04:32 Adat, Vállalat

Most lehet hibáztatni Brüsszelt: kamionok áradatát szabadítja az utakra

A zöldnek mondott intézkedések a közúti áruszállítást hozzák helyzetbe, ezek hatására várhatóan jelentős mennyiségű vasúti forgalom terelődik kamionokra.

Hajdu Miklós
2024. április 8. 04:34 Vállalat, Világ

Nincs sok oka bizakodásra a német autógyártóknak

A politika kevésbé tolja most az elektromos átállást, amire egyébként lenne Európa-szerte kereslet, csak kérdéses, hogy ezt a hagyományos német gyártók szolgálják majd ki.

Bucsky Péter
2024. április 4. 04:34 Közélet, Vállalat

Egyre több rossz hitel mögé kell beállnia az államnak, hogy a magyar cégek forráshoz jussanak

Főleg az agrárvállalkozásoknál tolják az állami kezességvállalást annak ellenére is, hogy a hitelfelvevők egyre jelentősebb része végül nem tud törleszteni.

Fontos

Bucsky Péter
2024. április 23. 04:33 Élet, Tech

Sikerült volna csökkenteni az autók fogyasztását, helyette jöttek a SUV-ok

Hiába szorgalmazza az Európai Unió, hogy legyenek egyre kevésbé szennyezők a személyautók, a városi terepjárók miatt egyre rosszabb a helyzet.

Bukovszki András
2024. április 22. 04:37 Pénz

Kifulladni látszik a magyar államadósság-ráta csökkenése

Nemcsak rövid, hanem középtávon is magasan ragadhat az adósságráta, ami a gazdasági felzárkózási folyamatunkat is megnehezítheti.

Hajdu Miklós
2024. április 21. 04:36 Élet

Kivételes szerencsével léphettek be a 90-es évek közepe után született fiatalok a munkaerőpiacra

A gazdasági fellendülés időszakában pályára lépő fiatalok viszonylag könnyen találtak munkát jó fizetés mellett, kérdés, hogy ez miként hat a motivációjukra.