A rendszerváltás környékén megalapított Mountex a szűk sziklamászó közösség kiszolgálására jött létre, mára viszont övék a legnagyobb régiós túrabolt.
A Mol nem csapott le az ötletükre, így végül úgy döntöttek, maguk csinálják meg a világszinten is egyedinek számító fűtőművet, amelynek külföldön is lehet piaca.
A tavasz „a kukába ment”, mégis kiemelkedő volt 2020 a jelentős fejlesztésekbe belevágó Virág Judit Galéria számára, amelynek társalapítója arról is beszélt, hogy miért nélkülözhetetlen a szerencse a műkereskedelemben.
Az online kártyacsalásokat 80 százalékban kiszűrő SEON technológiáját mára több mint 120 cég használja. Az év végéig irodát nyitnának Amerikában és Ázsiában is.
Ludwig Klára, a Jókenyér tulajdonosa már nagyon várja a járvány végét, azt viszont nem bánja, hogy egyre több a kézműves konkurens.
A független mobilokat áruló FirstPhone egy telítettnek hitt piacon találta meg a rést, rohamtempóban nő, és már 34 üzlete van.
Futurisztikus automata bolttal lép szintet egy 30 éve konyhai gépekkel foglalkozó magyar családi vállalkozás, a Kende Gastro Zrt.
A járvány hatására megrohanták a vállalkozók elektronikus aláírásért a Microsec-et, amely távlatosabb fejlesztéseken is dolgozik, és globális szolgáltatóvá válna.
Az Arenim Technologies története megmutatja, hogyan tud egy nemzetközi technológiákkal a magyar piacon növekvő vállalkozás saját innovációval a világpiacon is megjelenni.
Kelet-Európa egyik leggazdagabb embere is befektetett a Barionba, amelynek 8-10 százalékos részesedése van a magyar online fizetési piacon.