Saját tapasztalataink alapján meglepő lehet, de a világ egészét tekintve a mérések kezdete óta soha nem volt még olyan meleg a május, mint a mögöttünk hagyott hónap
A 2018-as emissziós statisztika kapcsán az Európai Bizottság felszólította a járműgyártókat, hogy tegyenek többet a kibocsátás csökkentése érdekében.
A kormány rengeteg pénzt el fog költeni a gazdaság felélesztésére, ami jó alkalmat kínál arra, hogy tegyen a klímaváltozás megfékezése érdekében is.
Gyakorlatilag nulláról kell felállnia a teljes iparágnak a legtöbb esetben állami segítséggel. Ez alkalmat adhatna arra, hogy a szektorral egy új, zöldebb alkut kössünk.
A tervezett elavulás, finomabban fogalmazva élettartamra tervezés létező dolog. Érdemes tájékozódni.
Tavaly első alkalommal haladta meg 2015 óta az új szénerőművek kapacitása a leszereltekét, elsősorban a kínai fejlesztések miatt.
Tavaly körülbelül 22 millió embernek kellett elhagynia az otthonát a szélsőséges időjárás miatt, közel 5 millióval többnek, mint egy évvel korábban.
Igazából a részleteken múlik, és könnyen lehet, hogy az online vásárlás környezetterhelése kisebb. Összeszedtük, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni.
Minden eladott autó után ültettek egy fát, de már az akciót reklámozó óriásplakátra is minden bizonnyal többet költöttek, mint a fákra. A kampány környezetvédelmi hatása az eladott autók kibocsátáshoz képest szinte nulla.
A metán természetes módon és a földgáz kitermelése közben is a légkörbe kerülhet. Egy új tanulmány szerint jelentősen alulbecsültük az olajipar szerepét.