Végre Magyarországon is elindulnak az ipari méretű kísérleti projektek a zöldebb hidrogén előállítására.
Egyre több kutatási eredmény utal arra, hogy a fejlett világban jóval nagyobb gazdasági sokkot okoz, ha nem lesz élelmiszer, amit importálni lehet.
Most mérték fel először az ágazat hozzájárulását a klímaváltozáshoz, és a számok kedvezőtlenebbek lettek a vártnál.
Jó dolog a faültetés, az éghajlatváltozást azonban érdemben csak azok a természeteshez közeli állapotú erdőségek segítenek megfékezni, amelyeknek csekély a közvetlen gazdasági haszna.
Az elektromos és belsőégésű motorokkal hajtott autók környezeti összehasonlításai a nyugati szokásokból indulnak ki, az idősebb autóikkal kevesebbet járó magyarokra ezek az eredmények nem jók.
Semmiképpen sem lesz könnyű elérni 2050-re a klímasemlegességet, de ha új finomítókat építünk, a régieket pedig nem korszerűsítjük, akkor nem is fog sikerülni.
Az újrahasznosításnál jobb a használati idő végsőkig tolása, és ebbe az irányba is megy a piac.
Jól működő betétdíjas rendszerrel az üveg a legkevésbé környezetterhelő italcsomagolás. A PET mérlege sem lenne olyan tragikus, ha begyűjtenénk, és nem gyártanánk belőle annyit.
A brazil államapparátus tehetetlensége, a szegénységtől való menekülés, a bűnszövetkezetek működése és a nemzetközi kereskedelem szövevényes hálója akadályozza a terület megmentését.
Megújuló forrásból származó hidrogénnel hajtott busz fut Wels útjain.