Kapcsolódó tagek:
Kína orosz-ukrán háború Európai Unió elektromos autó autóipar
Pont aznap közölte az Eurostat az Európai Unió 2023-as export-import összesített kereskedelmi adatait, amikor a tagállamok (többek között magyar és német ellenállás mellett) megszavazták, hogy a kínai elektromos autókra az Európai Bizottság extra magas vámokat vethessen ki.
Kínában a 2008-as válság óta nem látott módszerekkel próbálnak élénkíteni, de szerkezeti átalakításokról hallani sem akarnak.
A Draghi-jelentés jó látleletet nyújt az EU gazdasági kihívásairól, de erősen kérdéses, hogy érdemes és lehetséges-e a központosítás felé elmozdulni.
A mai szavazással eldőlt, hogy érvényben maradnak a kínai elektromos autókra kivetett uniós vámok, ami növeli az EU és Kína közötti kereskedelmi háború esélyét.
Magyar vonatkozása is van a szlovén kerékpáros, Tadej Pogačar világbajnoki győzelmének. A szlovén szövetség egyik szponzora ugyanis az idén május óta a Mol. Bár a hazai kerékpársport is egyre eredményesebb, itthon nem tolonganak a szponzorok.
Nincs elég kapacitás idehaza, de nem ez az egyetlen oka, hogy százával keresik fel magyar párok a cseh, osztrák és szlovák termékenységi klinikákat.
Peking célja az ellátási láncok uralása és a technológiai szuverenitás, így kevés esély van rá, hogy technológiát adjanak az autógyártásban.
Ha a meghatározó orosz vállalatok profitjára néz az ember, nem tudná kitalálni, hogy Oroszország jelenleg a világ leginkább szankcionált országa.
Itt egy A kategóriás mosógép, ajánlunk hozzá egy A+++-20%-os szárítót, tévéből viszont a G kategóriás a legújabb. Érthető? Nem csoda, ha nem, és erről nem a fogyasztók tehetnek.
A csipogókba rejtett bombák felrobbantása után Izrael már második napja mér komoly légicsapásokat Libanon déli területeire, illetve most már a fővárosra, Bejrútra is.