Kapcsolódó tagek:
Kína orosz-ukrán háború egyesült államok elektromos autó Magyarország
Növekvő kereskedelmi és pénzügyi kellemetlenséget okoznak Oroszországnak és Kínának az Egyesült Államok legújabb pénzügyi fogásai, amelyeket újabb szankciók követhetnek.
Megint szigorítana az EU a dohányzásra vonatkozó tagállami iránymutatásain, ami érthető is, hiszen 2040-re 5 százalékra csökkentené a dohányzók arányát az unióban, miközben ez az arány tavaly 24 százalék volt.
Regionális szinten valószínűleg milliárd eurós nagyságrendű károkat okoznak az áradások az első becslések szerint.
A magyar külpolitika által megcélzott nyugat-balkáni országok évtizedek óta alig közelednek Európához, ami kérdéseket vet fel a megtérüléssel kapcsolatban.
A legújabb hőmérsékleti anomáliák arra utalnak, hogy az éghajlat globális átalakulása hamarabb változtatja meg a klímarendszert, mint azt korábban várták.
Világszerte új üzemeket létesítenek a kínai autógyárak, ám ezekben az egységekben a pekingi kormány szándékai szerint csak a végső összeszerelési munka történhet majd a Bloomberg értesülései szerint. Az illetékes minisztérium többek között a Magyarországon beruházó BYD-t is arra kérte, hogy a technológiát, illetve a főbb alkatrészek gyártását ne vigye ki Kínából.
Együttes erővel söprik szőnyeg alá a költségvetési problémát az elnökjelöltek, pedig súlyos következményei lehetnek, ha nem változik semmi.
A győri Audit is elérte a Volkswagen válsága, pedig a cég mindig nyereséges volt az előző öt évben. Miközben az anyacég nehezen alkalmazkodik az olyan új kihívásokhoz, mint a kínai villanyautós cégek megerősödése vagy az új modellek komolyabb szoftverigénye, a céget érintő kihívások a foglalkoztatásra is kihathatnak.
A 23 éve elpusztult Világkereskedelmi Központ helyén a viták után egyaránt helyet kapott a tragédia emlékműve és a pezsgő üzleti élet.
Ismét egyre több a támadás a Vörös-tengeren, ám a húsziktól kevésbé tartó orosz szellemflotta és a kínai kereskedők mégis növelik a forgalmat.