Kapcsolódó tagek:
A járvány alatti ellátásproblémák nagyrészt megoldódtak, a jelenség árnyékában azonban alapvetőn alakul át a globális gazdaság – ezt járja körbe egy konkrét példán keresztül a New York Times kiváló podcast-epizódja.
Ha most kezd valaki területi értékesítési vezetőként a láncnál, 30 százalékkal kevesebbet ér a bére, mint 2021 őszén. Érdeklődőből így sincs hiány.
Jelentős spórolásra ad lehetőséget a külföldről importáló cégeknek, hogy az elmúlt időszakban újból nagyot csökkentek a tengeri szállítmányozás költségei, és a tengeri konténerszállító hajók díjai bizonyos útvonalakon már megközelítik a járvány előtti szintet - írja a Wall Street Journal.
Kockázatkezelési vezetőnek – chief risk officer (CRO) – nevezik azt munkatársat, aki a kudarcok és végső esetben a csőd elkerüléséért felel a vállalatoknál. Szerencsés esetben a ténykedése alig észrevehető, riportokat összegez, üzletmeneteket ellenőriz, anomáliák után kutat, és felfedi a céget fenyegető problémákat. A Silicon Valley Banknál vélhetően bőven lett volna dolga tavaly a szóban forgó munkatársnak, csakhogy a pozíciót 2022-ben nyolc hónapon keresztül senki sem töltötte be, derül ki a Wall Street Journal (WSJ) beszámolójából.
A járvány miatt is terjedő munkahelyi digitalizáció csökkenheti a munkavállaló önállóságot, miközben növelheti a munkahelyi kontrollt. A kettő együtt pedig szörnyű hatással van a mentális egészségre.
A légitársaság vezérigazgatója elismerte, hogy tavaly nyáron lényegében összeomlott a működésük, de szavai szerint hamarosan felszámolják ennek következményeit.
A hétvégi svájci bankmentés az egyik legjelentősebb európai banki tranzakció a történelemben, a formája pedig annyira rendhagyó, hogy hosszú távon is hatással lehet a bankszektorra és a svájci gazdaságra.
Második nekifutásra már sikerült elindítani az árverést az ország egykori vezető ásványvízgyártójának utolsó vagyontárgyért, a Cassiopeia nevet viselő adriai luxusjachtért. A jelek szerint a 34 méteres hajóra ezúttal több jelentkező is van. Kettő ajánlat már érkezett, így a licit most félmillió forinttal áll az egymilliárdos kikiáltási ár felett.
Sokféle formában támogatja a kormány az akkumulátorgyárak letelepedését, és az összegek is olyan jelentősek, hogy abból több évnyi bért ki lehet fizetni.
Közel ötmillió fonttal tartoznak a brit utasoknak különböző légitársaságok a The Guardian által idézett adatok szerint, ami jórészt a kifizetetlen kárpótlásokból és visszatérítésekből adódik össze. A fogyasztói érdekeket képviselő Which? elemzéséből kiderül továbbá, hogy a tartozások közel fele a Wizz Airnek róható fel, a budapesti székhelyű vállalat panaszkezelésével, illetve vitás ügyeinek számával kapcsolatban ráadásul már egy szakhatóság is aggodalmaknak adott hangot.