Lakatos Péter 28 éve vezeti a Videotont – Sinkó Ottóval közösen. A magyar cég elképesztően sokféle ipari területen jelentős játékosként van jelen: egyes tevékenységekben a globális elitbe tartozik, máshol viszont csak egy a régiós versenytársak közül.
A Videotont mára mégis jobbára elfelejtettük, ami Lakatost is zavarja. A tervei között mégsem szerepel, hogy ezen változtasson, a céget ugyanis nem abban tartja erősnek, hogy újra valamilyen fogyasztói márkát építsenek köré. Anno ez nem így volt, még sokan emlékszünk a Videoton tévékre a ’80-as ’90-es évekből, de ez már nem jön vissza, a nemzetközi beszállítói lánc tagjaként a vállalati erősségeket másban kell mérni.
Péterrel még beszélgettünk a legnagyobb kihívásokról, mint a munkaerőhiány vagy a generációváltás kérdése, ami náluk is lassan aktuális lehet, de a Videotontól kissé eltávolodva az is érdekelt, hogy mit gondol a magyar elit és ezen belül a saját társadalmi felelősségéről. Podcast a G7-en.
Podcast
Fontos