Kapcsolódó tagek:
A hajdúnánási pályából jó eséllyel nem lesz semmi, jövőre valószínűleg a magántulajdonú Balaton Park Circuiton száguldhatnak a motorversenyzők.
Előkerült egy olyan dokumentumcsomag T. János György nevével, amelyhez hasonlóakat korábban egy kötvényhamisításban, gyémánt- és adócsalásban utazó brazil bűnbanda használt.
Komoly céljai vannak az új kkv államtitkárságnak a magyar kis- és középvállalkozások uniós mezőnyben leszakadó hatékonyságának felzárkóztatására, de úgy néz ki, hogy az egyik legnagyobb problémájukra nem kínálnak megoldást az új tervek.
Tavaly a MET kapta a negyedik legtöbb felajánlást, és nem ők az egyetlenek, ahol sokkal nagyobb a rendelkezők száma, mint a híveké.
A beruházókat semmi sem kötelezi arra, hogy a közcélú igényeket figyelembe vegyék, így csak akkor építenek óvodát vagy rendelőt, ha nekik is megéri.
Adminisztratív eszközöket is bevethet Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter annak érdekében, hogy a magyarok lehetőleg a hazai és ne a külföldi tulajdonban lévő kereskedőknél költsék el a pénzük nagy részét – erre lehet következtetni a tárcavezető InfoRádiónak adott interjújából és egy kamarai előadásából is, amelyet a Portfolio szemlézett.
Magyarországon is káoszt hozott a szeptemberi hőség a közoktatásban, de globálisan már évek óta sok idő esik ki a tanévből a globális felmelegedés miatt. Ehhez alkalmazkodni kellene, ami nem lesz ingyen.
A Mol-vezér látszólag nekiment a kormánynak, de valójában azt a kormányzati narratívát támasztja alá, hogy a válság terheit nem a lakosságra hárítják.
Fél éven belül két tízmilliárdos nagyságrendű szerződést is kötött a MÁV-csoport a takarítócégként induló, de ma már magát létesítményüzemeltetőként definiáló B+N Referencia Zrt-vel. Korántsem ez a társaság azonban az egyetlen olyan kormányközeli vállalat, amelynek milliárdokat fizet a vasútcég.
Lassan a Mol-csoport által kiszolgált Magyarország és Szlovákia lesz az orosz olaj utolsó uniós vásárlója, és ez hatalmas hasznot hajt nekik.