Hírlevél feliratkozás
Fabók Bálint
2020. szeptember 15. 17:07 Élet

Valóság lett a viccből, itt a Lidl saját ruhakollekciója

Tavaly április 1-jén egy viccel jelentkezett a Lidl németországi Facebook-oldala: felraktak egy képet egy saját márkás sportcipőről. A Lidl sárga-kék-piros színeit viselő cipő grafikáját olyan lelkesen fogadták, hogy ősszel négyszázat le is gyártottak belőle, és egy nyereményjátékon keresztül osztották szét.

A cipők akkora sikert arattak, hogy idén korlátozott számban több országban is megjelentek a boltokban, bár ez jellemzően nem tartott hosszú ideig. A Lidl-cipő azonnal kultikus ruhadarab lett az ilyesmire fogékony szubkultúrákban, Belgiumban például pár óra alatt elkapkodták a kétezer pár cipőt júliusban. A 13 euróért (4600 forintért) árult cipőkre akkora volt a kereslet, hogy akár százszoros áron árulták őket az interneten.

A Lidl sportcipője. Fotó: eBay.fr

A Lidl úgy döntött, hogy hétfőtől ismét árulja a cipőket a németországi boltjaiban és a webshopjában. A 20 euróért árult cipő mellett egy kollekciót is a piacra dobnak. Saját márkás baseball sapkát, pólót, papucsot, zoknit, csuklószorítót és leggingset is lehet kapni.

A magyarországi Lidl azt írta a megkeresésemre, hogy a közeljövőben, “néhány héten belül” Magyarországon is kapható lesz a saját márkás cipő, póló, papucs, zokni és leggings. Az akció a készlet erejéig fog tartani, amelyre az lehet az egyik magyarázat, hogy a korlátozott kínálattal, exkluzivitással őrizhető meg a termékek varázsa (a cikk eredeti verziójában tévesen az szerepelt, hogy hétfőtől már Magyarországon is árulják a saját márkás termékeket).

A Lidlhöz a működésében kísértetiesen hasonlító Aldi is saját kollekcióval jelenik meg Németországban (egészen pontosan az Aldi Nord). A rivális éppen vasárnap jelentkezett egy hasonló célcsoportot megcélzó videóval az Instagramon. 

A logó az Aldinál is hasonlóan hangsúlyos szerepet kap, mint a Lidlnél, és szintén hasonló marketigeszközöket vetnek be. A kollekcióban lesz kapucnis pulóver, póló, futónadrág, zokni és fürdőruha is, de szintén korlátozott számban gyártják őket, és egyelőre nem lehet vásárolni belőlük, csak az Instagramon és az Aldi honlapján futó nyereményjátékokon keresztül osztják szét őket. 

Kapcsolódó cikkKapcsolódó cikkBelső versenyzés és kifeszített munkatempó hajszolja kapkodásba az Aldi és a Lidl pénztárosaitA vevők elképesztő trükkökkel lassíthatják a diszkontok kasszásait, de az egymással versengő pénztárosok miatt alig van esélyük. Kasszások a kasszázásról.

G7 támogató leszek! Egyszeri támogatás / Előfizetés

Élet Aldi diszkont Lidl Olvasson tovább a kategóriában

Élet

Vámosi Ágoston
2025. április 9. 06:06 Élet

Szinte az egész országot letarolták a hajnali fagyok, óriási a kár a gyümölcsösökben

Csak a Nyugat-Dunántúl úszta meg, máshol a gyümölcsfák virágai nem bírták a fagyokat. Olyan gazdával is beszéltünk, akinél 60-80 százalékos a kár.

Stubnya Bence Torontáli Zoltán
2025. április 3. 17:00 Élet, Közélet

A köztéri ivás lett a kocsmák fő versenytársa, és ezen nem segít a kocsmaprogram

Egyre gyakoribb, hogy a lakossági panaszok miatt az önkormányzatok fellépnek a boltok előtti italfogyasztás ellen, de egy dohányboltnak már nem lehet megtiltani, hogy éjszakai szeszforrás legyen.

Stubnya Bence
2025. március 31. 06:01 Élet, Pénz

Meglepő városokban kell keresni a leggyorsabban dráguló lakótelepi lakásokat

Az abszolút listán Pest és Debrecen kiszorította Győrt és Sopront, de a leggyorsabb áremelkedés Komlón, Várpalotán, Miskolcon és Szegeden ment végbe.

Fontos

Holtzer Péter
2025. április 19. 06:50 Podcast

Egyszerre aggasztó és biztató a klímahelyzet – mi az oktatás szerepe?

Ha majd a fenntarthatóság tantárgyból tett érettségi is beszámítható lesz a felsőoktatási felvételibe, szélesebb körben fogják oktatni.

Vámosi Ágoston
2025. április 18. 06:50 Adat

Az árrésstoppos magyar élelmiszer olcsóbb lett, mint Szerbiában, mégis megérheti kiutazni

Alapvető élelmiszerekért ma már nem éri meg kimenni, a zöldség-gyümölcs, cigaretta, olajos mag és divat-ékszer vonalon azonban maradtak jó lehetőségek.

Virovácz Péter Havasi Kinga
2025. április 17. 05:50 Világ

Hol van az a pont, amely felett a vámháborúnak már nincs értelme?

Amerika a potenciális recesszió mellé bizalmi és tőkepiaci válságot rakott a saját nyakába, ezzel a feltörekvő piacok közé árazta be magát.