Kapcsolódó tagek:
Átlagosan 6,6 százalékos béremelést terveznek idén a magyar cégek a GKI Gazdaságkutató Zrt. friss felmérése szerint, a Profession.hu szintén most közölt adatfelvétele pedig 8,4 százalékos átlagot mutatott ki.
Hároméves haladékot ad az európai autógyártóknak az Európai Bizottság a szén-dioxid-kibocsátási célok teljesítésére – mondta Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság elnöke hétfői sajtótájékoztatóján.
A pendrive, a longboard és a rovartelep nem jött be, a kutyatáp viszont nagyon, ez a Vargyas testvérek tanulságos útja a nullától az egymilliárdig.
A bosznia-hercegovinai konfliktus alakulása Mészáros Lőrinc cégcsoportja számára sem közömbös. A leggazdagabb magyar cementgyárának ugyanis a Boszniai Szerb Köztársaság fővárosában, Banja Lukában működik egy betonkeverő üzeme, a vállalat más részei viszont az ország másik felében találhatók.
Voltak olyan napok múlt héten, amikor a Magyarországra beérkező gázmennyiség több mint 95 százaléka hagyta el az országot, és ez az árakon is látszik.
A 110 fős egri leépítés csak a jéghegy csúcsa, olyan céget is találtunk az ágazatban, ahol tavaly több mint 700 fővel csökkent az állomány.
Mivel a részletszabályok még nem ismertek, az esetleges szükséges fejlesztési igényekről nem tudunk jelen pillanatban nyilatkozni – válaszolta az Országos Kereskedelmi Szövetség a G7 nyugdíjas élelmiszerkártyákkal kapcsolatos kérdésére.
Elkezdődött a trieszti magyar kikötő építése – jelentette be múlt héten a Külgazdasági és Külügyminisztérium. A magyar állam által megvásárolt elhagyott ipartelepen korábban olajfinomító működött, ezért a szennyezést előbb fel kell számolni. A kormány szerint 2028-ban teljes kapacitással működhet a kikötő.
Spórolni kényszerül a Mercedes, sőt, a cég a gyártókapacitásán is csökkent 2027-ig a kedvezőtlen piaci helyzet miatt a Frankfurter Allgemeine beszámolója szerint. A költséghatékonyság növelésében kulcsszerephez jutnak azok az üzemek, ahol viszonylag olcsó a termelés – ebbe a körbe tartozik a kecskeméti Mercedes-gyár is.
Egy baszk szereplőkből álló konzorcium vásárolja meg a gyorsvonatok gyártásában évtizedes tapasztalatokkal rendelkező spanyol Talgo részvényeinek 29,7 százalékát, amit a vállalat mostani legnagyobb tulajdonosa, a Pegaso Transportation International ad el. A konzorcium egyik szereplője az acélipari érdekeltségekkel is rendelkező Clerbil.