A magyar járműgyártás meglehetősen kiszolgáltatott a külföldi vállalatoknak, miközben az ágazat hazai kézben lévő része nincs könnyű helyzetben.
Miközben a gyorskiszolgáló éttermeknél nőtt a létszám, és nem voltak jelentős elbocsátások a közétkeztetésben sem, a hagyományos éttermekből rengeteg embert küldtek el.
A hitelezés ugyan kezd magára találni, de a meglévő hitelekre jelentős céltartalékokat képeztek a bankok, és ez nagy lyukat vágott az idei profitjukba.
Minden tizedik fővárosban élő diplomás az üzleti szolgáltatóközpontok egyikében dolgozik, amelyek nagy mértékben exportálják a tudást.
A cégek egy része profilváltással alkalmazkodott a járványhoz a rendezvényszervezők piacán, de a legtöbben még így is csak a veszteség minimalizálására játszanak.
Durva leépítésben van a szektor, csak a Balatonnál bírták a válságot a hotelek a nyáron, de a tél hosszúnak ígérkezik.
Szlovákiában és Csehországban a luxusautókat és a SUV-okat gyártó üzemek, itthon sokkal inkább a beszállítók húzzák fel a termelést.
Sok helynek már a kötelező bezárás előtt is jelentősen csökkent a forgalma, többek szerint a budapesti éttermek 60 százaléka nem fogja túlélni a válságot.
A koronavírus-járvány első szakasza fejre állított mindent a napi fogyasztási cikkek piacán, a második hullámot a nagy szereplők nyerik meg, de hogy mi lesz utána, azt senki sem tudja.
A Facebook és a Google a NER nyomába sem ér a reklámpiacon, amelynek olyan szegmense is van, ahol a Fidesz-közeli szereplők részesedése az 50 százalékot is meghaladja.