Terület- és lakosságarányosan csak Svájcban és Írországban van a magyarországinál kiterjedtebb kisvasúti hálózat.
Az arány csak két EU-s országban magasabb, Romániában és Bulgáriában.
Nagyon nem mindegy, hogy kikre bízzák a megyei jogú városok a közösségi közlekedésüket, és azt milyen minőségben működtetik.
Csak a vándorlási egyenleg volt pozitív az utóbbi 11 évben, a halálozást a járvány növelte, a születések számának kedvező trendje pedig tavaly tört meg.
Januárban is hatalmasat esett a magyarországi földgázfelhasználás. A fogyasztás a 2022-es szinttől és a korábbi évek átlagától is jó 30 százalékkal maradt el.
Névértéken szépen emelkedtek a fizetések, de a vásárlóerő növekedése több hullámban elmaradt a forintban kifejezett változásoktól.
Legfeljebb néhány tucat vállalkozás foglalkozik Magyarországon karácsonyfák termesztésével, nem különösebben kecsegtető üzleti körülmények között.
2021-ben uniós átlag alatt volt a saját egészségi állapotukat jónak vagy nagyon jónak ítélő magyarok aránya, de az egészségüket rossznak ítélőké is.
Felrobbant árszintek ide vagy oda, nem hazánk az egyetlen uniós ország, amely több benzint és gázolajat fogyaszt, mint az energiaválság előtt.
Eddig is igaz volt, hogy minél rosszabbul keresett valaki, annál messzebb volt attól a jövedelmi szinttől, amit átlagos életszínvonalat adónak gondolt. De erre az infláció rátesz még egy lapáttal.