Az idén szinte teljesen megújul a Mastercard – Év Bankja verseny, a szervezők a gazdaságban és a pénzügyi világban zajló, nagy horderejű változásokra és trendekre reagálva újragondolták a hét, eddig állandónak mondható kategória nagy részét. A magyar bankszektor már hagyományosnak mondható versenyét idén a 17. alkalommal rendezi meg a Mastercard Magyarország.
Nehéz célcsoportja a bankoknak a fiatal, 15-25 éves ügyfeleké, akik a hagyományos bankolással jellemzően már nem találkoznak, nem járnak fiókokba. A fiatalokat célzó, edukációs, pénzügyi tudatosságot fejlesztő kezdeményezések elismerésére hoztuk létre Az év fiataloknak szóló programja kategóriát – mondta Szalkai Réka, a Mastercard marketing igazgatója a G7 podcastban.
A beszélgetést ide kattintva, vagy bármely podcast lejátszóban lehet meghallgatni:
Audió lejátszóSokat változtak az ügyféligények is az utóbbi két évben a bankokkal szemben, főleg a szolgáltatások digitalizációja terén, ezért hozták létre az Év digitális banki UX megoldása díjat, ami az egyes digitális banki megoldásoknál kapott ügyfélélményre és ügyféléletút minőségére fókuszál.
A hibrid munkavégzés térnyerése és az általános munkaerőhiány megfelelően képzett jelentkezőkből rávilágított a vonzó munkahelyi imidzs kialakításának fontosságára, ami egyszerre megtartóerővel bír a meglévő munkatársaknak, az új embereket pedig segít bevonzani a céghez. Erre a díjra az Employer Branding aktivitás kategóriában lehet pályázni programokkal, kampányokkal és kezdeményezésekkel.
Van még idő a pályázatok beadására, mert jelenleg a szakmai zsűri összeállítása zajlik. A leadási határidő november 15-e éjfél, a tapasztalatok szerint ekkor érkezik be az anyagok többsége. Ezt egy két körös zsűrizés követi, az első körben pontozzák, majd a shortlistes pályázatokat szóban is megvitatják a zsűritagok. A díjátadó gála – az Oscar-díjhoz hasonlóan – 2023 februárjában várható.
A podcast elkészítését a Mastercard Magyarország támogatta.
Podcast
Fontos