A kínai e-kereskedő Temu ugyan még csak pár hónapja jelent meg a hazai piacon, de az agresszív hirdetési politikára és árazásra alapuló stratégiájával máris a hazai e-kereskedelmi piac fontos szereplőjévé vált.
- A külföldről is rendelő vásárlók még csupán 0,5 százaléka vette igénybe a Temu szolgáltatását szeptemberben, januárban viszont ez az arány már elérte a 29 százalékot – derül ki a GKID januári felméréséből.
- Az e-kereskedelmi cégek 83 százaléka tekint a Temura veszélyt jelentő ellenfélként az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál felmérésében részt vevő közel 300 hazai internetes áruház válaszai alapján.
- A hazai e-kereskedők 52 százaléka számolt be az új konkurens miatt bekövetkező árbevétel-csökkenésről, csaknem negyedük esetében a visszaesés mértéke meghaladta a 25 százalékot.
- A Temu kampánya nagyon drága, ezért a válaszadók 29 százaléka arra számít, hogy az első félév végére, további 54 százalékuk pedig arra, hogy az idei év végére jelentősen csökken majd a Temu agresszív jelenléte.
- A hazai e-kereskedelmi cégeket tömörítő Ecommerce Hungary tegnap jelentette be, hogy a versenyhivatalhoz fordul a Temu üzleti gyakorlata miatt.
Kapcsolódó cikkKapcsolódó cikkBesokalltak a szédületes tempóban taroló Temutól a magyar e-kereskedőkÁtrendezi az e-kereskedelmi piacot a Temu, a kereskedők a Gazdasági Versenyhivatalhoz fordulnak segítségért.
Kapcsolódó cikkKapcsolódó cikkA Temu rohama felforgathatja a magyarországi online kiskereskedelmet isA Temuval mostanában nehéz nem találkozni, a kínai cég által diktált tempó, az energikus és célratörő piaci magatartás külföldön heves viharokat kavart, és itthon is riasztó lehet sokak számára.
Kapcsolódó cikkKapcsolódó cikkAgresszív zsákbamacska marketingjével a magyar piacot is betámadja az új őrület, a TemuÜdvözlet abban a világban, ahol a soha véget nem érő, egymásra épülő marketingtechnikáknak nincs olyan eleme, amely túl agresszívnek minősülne.
G7 támogató leszek!
Egyszeri támogatás / Előfizetés
Adat Vállalat e-kereskedelem kiskereskedelem online áruház Temu Olvasson tovább a kategóriában