Az Arenim Technologies története megmutatja, hogyan tud egy nemzetközi technológiákkal a magyar piacon növekvő vállalkozás saját innovációval a világpiacon is megjelenni.
Kelet-Európa egyik leggazdagabb embere is befektetett a Barionba, amelynek 8-10 százalékos részesedése van a magyar online fizetési piacon.
Az őszülő „startupper”, Ujhelyi Csaba nem a Szilícium-völgy receptjét követi: először legyen bevétel, utána jöhet a bővülés.
Uri Gotlibovich egy hétre jött Magyarországra 2003-ban, nem tudott főzni, és nem volt vendéglátós tapasztalata. Ehhez képest 17 éve itt él, és felépítette a Hummusbar hálózatot.
Második gyárát nyitja meg a Wellis, mert az amerikai terjeszkedés és a járvány következtében kilőttek a megrendelések.
Kovács Zsigmond, az egykor világszerte ismert Medicor amerikai leányvállalatának vezetője szinte nulláról építette fel magyar cégét.
Eleinte a külföldön továbbtanulók útját egyengette az Engame, most már akadémiát működtetnek. A koronavírus lehetővé tette a külföldi terjeszkedést.
Korábban megszólítani sem akarták, cége mára az egyik legnagyobb ultrahanggél-gyártó. Kambodzsába és Egyiptomba is adtak el technológiát, ötven országba exportálnak.
Egy magyar cég megpróbálta felforgatni az autórádiók piacát, beszállított a szinte minden jelentősebb autógyárnak. Aztán a 2008-as válság alaposan megtépázta, de képes volt a megújulásra, és talpra állt.
Sotkó Gyula korábban a koronavírus elleni hatóanyaggal a hírekbe került Alkaloidánál dolgozott, majd egy drámai bejelentés után három év alatt felépítette az ország legnagyobb mákfeldolgozóját.