A magyarországi futárcégek forgalma nagyjából 25 százalékkal nőtt tavaly, és olyan kényelmi szolgáltatásokat nyújtanak, amelyek nem jellemzőek Nyugat-Európában.
A magyar láncok részesedése csökken, és a hazai élelmiszereké is csak a 10 évvel ezelőtti mélyponthoz képest nőtt. Ideje lenne új módszereket kipróbálni.
A belföldi turizmus már beindulhat, de Budapesten 2022 tavasza lehet az, ami már hasonlít 2019-re. A bizonytalanság ellenére a szállásadók inkább optimisták a hosszabb távú kilátásokkal kapcsolatban.
Olyan alapvető termékek ára ugrott akár duplájára is néhány hónap alatt, amelyeket rengeteg alapélelmiszer előállításánál használnak.
Tesco vagy Auchan helyett Príma, Aldi helyett Coop, Lidl helyett Real, Spar helyett a sarki kisbolt. Kinek lenne jó ez, és mennyibe kerülne így a bevásárlás?
Üzleti lehetőség helyett ellenségnek kiáltjuk ki a modernizációt, amikor kampányt indítunk a növényi alapú élelmiszerek - elkerülhetetlen - térhódítása ellen.
Az ásványvízen alig lehet nyerni, energiaitalban a Hellel kellene versenyezni, így valószínűleg az üdítőital-gyártás felé mozdulhat Mészáros Lőrinc új üzeme.
Mire jó egy olcsón megszerzett ásványvízüzem a rendkívül nyomott magyar piacon? Lehet belőle például üdítőitalgyár.
Kávézók, kiskocsmák ezrei hónapok óta bevétel nélkül tengődnek, de a kormány nem segít rajtuk, ráadásul még sokszor azoknak sem utal, akiknek jár a támogatás.
A plázák nem ürültek ki, de nagyon kevesen vásárolnak, sok kisebb üzlet bezárt, a nagyobbaknál gyakori, hogy már csak egy ember visz egy műszakot.