(Csonka Attila a HOLDBLOG szerzője.)
Ilyen az, amikor egy fociőrült techvezér óriási szponzorációs együttműködést kínál fel egy küszködő sztárcsapatnak: hosszú távú megállapodás született arról, hogy az FC Barcelona stadionját a nyáron átnevezik Spotify Camp Nou-ra. Mellette a streamingszolgáltató logója kiemelt helyen szerepel majd a következő négy évben a barcelonai játékosok mezén, és a Spotify előadói egyéb reklámlehetőségeket is kapnak a klub felületein – írta a Fortune a vállalat közleménye alapján.
Egy helyi lap, a La Vanguardia szerint a katalánok 280 millió euróért (105 milliárd forintért) bólintottak rá arra – a csapata történelme során először -, hogy egy támogatójuk a stadion névtáblájára kerülhet.
A HOLDBLOG-on arról írok, hogy ez az éves 76 millió dolláros üzlet létkérdés volt az anyagi gondokkal küzdő és stadionfelújítás előtt álló Barcelonának. A cikkből kiderül, némi szerencse is kellett hozzá, hogy a Spotify futballfanatikus igazgatója, Daniel Ek és a klub végül egymásra találjanak. Egyébként a streamingcég remek évet zárt, nem véletlen, hogy most látták megfelelőnek az időzítést ahhoz, hogy helyet kérjenek az európai focivilág asztalánál.
Az orosz-ukrán háború kapcsán kivetett gazdasági szankciók miatt az angol bajnokság is nagy változások előtt áll. A HOLDBLOG-on Roman Abramovics Chelsea-tulajdonos kálváriájával és a Londonból való távozása utáni terveivel is foglalkozok.
Vállalat
Fontos