A kriptodevizák árfolyama ugyan rengeteget esett idén, de vannak, akik csak most látták meg bennük a lehetőséget. A legnagyobb amerikai áruházlánc, a Walmart csokoládéból készített bitcoinérméket kezdett árulni potom egy dollárért.
Aranysárga fóliával bevont, valamilyen pénznem jelét magán viselő csokitallérok régóta léteznek, a műfaj idehaza sem ismeretlen. A Frankford Candy nevű cég ehhez annyi innovációt tett hozzá, hogy a bitcoin jelét nyomtatta a csomagolásra. A képek alapján hatosával csomagolják, a súlya pedig 42 gramm.
A Techchrunch cikkében arra emlékeztet, hogy közel sem az 1947-ben alapított édességgyártó az első cég, amely megmosolygtató módon igyekszik kihasználni a kriptodevizák felfutását. Az üdítőitalokat gyártó Long Island Iced Tea Corp például tavaly decemberben Long Blockchain Corp-ra nevezte át magát*A digitális kódsor formájában létező pénzek alapjául szolgáló blokklánc-technológiára utalva., és ennek hatására hatszorosára ugrott az árfolyama. A siker azonban nem volt hosszú életű: idén kivezették részvényeit a Nasdaq-ról, mert piaci kapitalizációja alulmúlta a New York-i technológiai tőzsde követelményeit.
Az átnevezés idején persze még teljes erővel tombolt a kriptodeviza-őrület, a bitcoin ekkoriban érte el 20 ezer dollárt körüli árfolyamcsúcsát. Jelenleg 6200 körül áll, és egyelőre a kilátásai sem a legjobbak, akárcsak a többi hasonló pénzé.
Élet
Fontos