Sok meghökkentő dolgot láttunk már a német élelmiszer diszkontláncok marketing akcióiban, de az talán mégis elviszi a pálmát, hogy a Lidl svéd leányvállalata az áruházi zajokat kiadta egy 21 számot tartalmazó (természetesen virtuális) lemezen.
Igazság szerint az album már tavaly megjelent, és a sikeréről nincsenek információink, de az biztos, hogy örök darab, és reneszánszát éli, miután a közösségi hálón újabban nagyon felkapták.
swedish lidl have released an album with field recordings from lidl
— julia (@aircode_) December 15, 2020
A fél-egyperces trackek nem csak úgy össze-vissza zajokból állnak, hanem – a komolyság kedvéért – tematikus összeállítást alkotnak, van közöttük a friss krumpli megérkezésétől kezdve a bevásárlókocsi és áruszállító béka tolásán keresztül kasszapittyegésig minden. A kasszák megnyitásának és bezárásának hangosbemondós felvétele egyenesen slágergyanús.
Vállalat
Fontos