Hírlevél feliratkozás
Torontáli Zoltán
2020. augusztus 4. 16:12 Vállalat, Világ

Lakókocsi-hajó hibridet kezdett árulni a Tchibo, a németek megőrülnek érte

Lakóautóhoz hasonló hajókat kezdett értékesíteni Németországban a leginkább a kávéiról ismert Tchibo, és a vásárlók megrohamozták érte a céget. Helen Rad, a Tchibo szóvivője a német Mopo magazinnak azt mondta, a július 28-tól kezdve kínált “karavánhajó” iránt hihetetlenül nagy az érdeklődés.

Fotó: Tchibo

A lakóhajót csak az év végéig árulja a Tchibo, és természetesen nem ő gyártja, hanem egy hamburgi társaság, a Deutsche Composite GmbH. Egyébként is piacon van tehát a termék, a Tchibo ezúttal az ismertségét és a marketinget teszi hozzá az értékesítéshez, illetve 6600-8500 euró árengedményt és levásárolható kuponokat is ad a vevőknek.

A karavánhajót két változatban árulják, a kisebb méretű az árengedmény nélkül 105 ezer euróba, a kicsit nagyobb verzió pedig 117 ezer euróba kerül, azaz forintra átszámolva 35 milliónál kezdődik.

A szerkezetet csak egy 15 lóerős motor hajtja, és nem tengeri használatához nem kell hajóvezetői engedély. Mivel csak 15-20 centiméteres a süllyedése, még megfenekleni sem nagyon tud. A lakóautókhoz hasonló a mérete és a berendezése, van benne egy kisebb konyha és egy mini fürdőszoba is. A jármű eleje egy óriási panorámaablak, a hátulja egy kis terasz, de fel lehet menni a tetejére, amely napozóteraszként is használható.

Fotó: Tchibo

A kisebb modell fedélzetén egyszerre öten, a nagyobb fedélzetén hatan tartózkodhatnak, a fekvőhelyek száma mindkettőben négy.

A vízből kiemelve a hajót egyszerűen rá lehet csatlakoztatni egy megfelelő utánfutó-trélerre, és azonnal vontatható lakókocsi válik belőle.

Fotó: Tchibo

A Tchibo minden karavánt úgy ad át, hogy a konyhába betesz egy kávéfőzőt és egy nagyobb adag kávét is.

Vállalat Világ hajó karaván karavánhajó lakóautó lakókocsi tchibo Olvasson tovább a kategóriában

Vállalat

Avatar
2020. szeptember 23. 17:01 Élet, Vállalat

Átveszik az emberi munkát a robotok a magyar és román autóiparban, még sincs elbocsátás

A kolozsvári egyetem egyik kutatócsoportja azt vizsgálja, hogy milyen hatásai vannak az Ipar 4.0 alkalmazásának az emberi erőforrásra, és már az első eredmények azt mutatják, hogy a nem félni kell az újítástól, hanem alkalmazkodni hozzá.

Hajdu Miklós
2020. szeptember 22. 16:29 Élet, Vállalat

A dolgozó nem szereti, a főnök már nem hisz benne, mégis vannak még vállalati kérdőívek

Ha a cégek a munkaerőpiaci vonzerejüket szeretnék javítani, ma már sokkal inkább a róluk szóló értékeléseket figyelik a közösségi médiában, az őskövületnek tartott belső kérdőívek mégsem akarnak kihalni.

Jandó Zoltán
2020. szeptember 22. 06:11 Adat, Vállalat

A járvány miatti kényszerű otthonlét megemelte a rezsit, amit utólag kell kifizetni

A szolgáltatók úgy kalkulálnak, hogy egy átlagos háztartás néhány ezer forinttal fizethet többet a kényszerű otthonlét miatt.

Fontos

Váczi István
2020. szeptember 23. 06:29 Közélet

Simicska ment, Szíjj László jött, közel háromszorosára drágult az autópálya-építés

Az évtized elején még nagyjából egymilliárd forintból is ki lehetett hozni egy kilométer olyan sztrádát, ami manapság már több mint három milliárdba kerül.

Fabók Bálint
2020. szeptember 21. 06:53 Élet

„Ezelőtt harminc évvel voltak ennyien a strandokon” – kimagasló nyara volt a balatoni turizmusnak

A járvány és a rossz idő miatt nagyon nehezen indult az évük, az augusztus azonban rekordforgalmat hozott több balatoni vendéglátósnak.

Stubnya Bence
2020. szeptember 20. 17:39 Világ

A felmelegedés olyan következményeit éljük át idén, amiket csak évtizedek múlva vártak

Egymás után dőlnek a melegrekordok, soha nem látott kiterjedésben ég az USA nyugati partja, miközben ilyesmire nem számítottak ennyire hamar a tudósok.