A tömeggyártóktól elvonatkoztatva meglehetősen szűk szegmens a szemüvegkeret-készítőké, innen vezeti vissza a Granvisus márkát a piacra egy hatfős mikrovállalkozás.
Évek óta száz százalékban magyar tulajdonban van a furgonjairól messziről felismerhető Family Frost. Honnan jött az ikonikus szignál? Miért volt rossz az eredeti üzleti modell?
A Foxpost társalapítója szerint csoda, hogy túlélték a kezdeti időszakot, az utóbbi években viszont rendre megduplázta csomagautomatái számát a piacvezető cég.
Az EU-Solar egy pécsi garázsból indult, regionális multi szeretne lenni, és tudatosan tart távolságot a piac átpolitizált részétől.
Márkus Zsoltot az ország a veresi paradicsommal ismerte meg, most pedig tovább építkezik más profilú cégekben, nekimenne a legnagyobb vegyipari gyártóknak is.
Az ő nevükhöz fűződik a War Thunder nevű videojáték, aminek masszív ötvenezres bázisa van. Nem csak a játékfejesztésben jók, hanem az adóoptimalizálásban is.
Annak ellenére, hogy gyűlnek a kérdések az autóipar jövőjét illetően, az AutoWallis nemrég tőzsdére lépett és egyre inkább erősíti a jelenlétét a régióban.
Az extrudált kenyeret 1986 óta gyártják Abonyban, azóta sokat változott a piac, de a családi tulajdonú vállalkozás mindig megtalálta a növekedési lehetőséget.
Porkoláb Eszter és Kráml Dávid, a Hester's life kitalálói elmesélik, miért kellett nagy és olykor merész ugrásokkal előre vinniük a nemzetközi szinten is egyre ismertebb vállalkozásukat.
A Florin Zrt-nek egy százalék esélye volt a túlélésre, de azt sikerült megragadni - élelmes vezetői teljesítménnyel és rengeteg munkával.