Több mint négyszer annyi gyümölcsöt és zöldséget esznek átlagosan Albániában, mint Szlovákiában. A magyar fogyasztás Európa alsó negyedében van.
Kilenc év alatt Magyarországon csökkent a legkevésbé a nemek közti bérkülönbség azon EU-tagállamok között, ahol az átlagnál magasabb volt ez az arány.
A magyarok több mint 40 százaléka nem engedhetett meg magának egy egyhetes üdülést 2022-ben, a románok a sor végén kullognak.
Magyarország a középmezőnyben van az Európai Unióban az időskori függőségi rátája alapján.
Csaknem 5 milliárd dollárosra (1800 milliárd forint) nőtt az online társkereső alkalmazások piaca 2022-ben, amit toronymagasan vezet a Tinder.
Nőtt az EU-ban a megújuló energiaforrások aránya a közlekedésben 2013 és 2022 között, de nem elég gyorsan a kitűzött cél eléréséhez.
A kínai e-kereskedő Temu ugyan még csak pár hónapja jelent meg a hazai piacon, de az agresszív hirdetési politikára és árazásra alapuló stratégiájával máris a hazai e-kereskedelmi piac fontos szereplőjévé vált.
Az elmúlt 45 év során csak riktán fordult elő, hogy nem drágultak a hirdetések a világ legnézettebb egynapos sporteseményén, a Super Bowlon.
Decemberben zsinórban 13. hónapja esett a kiskereskedelmi forgalom, azaz 2023 minden hónapjában kevesebbet vásároltunk, mint egy esztendővel korábban.
Leginkább az adminisztrációs, ügyfélszolgálati területen alkalmaznák.