A német sajtó szerint akár 500-at is bezárhat mintegy 2400 üzletéből a Douglas kozmetikai lánc a vásárlási szokások átalakulása miatt.
A vállalatot vezető Tina Müller már tavaly nyáron beszélt arról, hogy változnak a vásárlási szokások, kevesebben térnek be a hagyományos üzletekbe, miközben erősödik az online forgalom. Ehhez pedig a bolthálózatot is hozzá kell igazítani, nem fog megmaradni mind a 2400 üzlet.
A Manager Magazin szerint a bezárások elsősorban Olasz- és Spanyolországot érintik majd, mivel ott korábbi felvásárlások miatt sok kis alapterületű üzlete van a társaságnak. A németországi 430 üzletből körülbelül 50-re kerülhet lakat, de amikor a nordbayern.de a részletek iránt érdeklődött, akkor a cég szóvivője azzal hárította el a megkeresést, hogy még zajlik a döntés-előkészítés, egyebek mellett a számukra különösen fontos karácsonyi időszak forgalmát elemzik.
Honlapja szerint a Douglas 22 magyarországi üzlettel rendelkezik, amelyek közül tíz a fővárosban van, a vidéki városok közül Szegeden működik kettő, máshol egy-egy. Az egyik szegedit és egy budapestit leszámítva valamennyi bevásárlóközpontokban található.
Vállalat
Fontos