Hírlevél feliratkozás
László Pál
2022. június 14. 09:03 Podcast, Támogatói tartalom

Az egymillió magyart elérő alkalmazás, amely egyszerre szolgálja ki a 75 éves nyugdíjast és a 25 éves informatikust

Nem sürgette az OTP Bank a felhasználóit, majdnem egy éve volt mintegy egymillió embernek, hogy átregisztráljon a bank új mobilalkalmazására, az OTP MobilBankra, a korábbi SmartBankról. A fokozatos átállás sikeres volt, a korábbi ügyfelek 90 százaléka letöltötte az új alkalmazást, 80 százalékuk használni is elkezdte azt.

Több mint százan dolgoztak a magyar piacon a legnagyobb felhasználói bázissal rendelkező banki applikáció mindenre kiterjedő megújításán – a nagy elérés miatt a fejlesztés során a fő szempont mindig a könnyű használhatóság volt.

Kökény-Majer Anita, az OTP Bank lakossági internet- és mobilbanki csatornáinak szolgáltatásfejlesztésért felelős vezetője volt a G7 podcast vendége.

Az adást ide kattintva vagy bármely podcast lejátszóban meg lehet hallgatni:

A piaci változások és az ügyfelek megváltozott igényei miatt volt szükség a 2011-ben bevezetett, és immár életciklusa vége felé közeledő SmartBank kivezetésére és az új OTP MobilBank létrehozására, ami nemcsak többet tud az elődjénél, de a technológiai hátterét is új alapokra helyezték.

Nemcsak a kényelmes napi bankolást, de a tudatosabb pénzhasználatot is támogatja az új app, ehhez illeszkedően az alkalmazás legnagyobb újdonsága a kiadásfigyelő funkció. Ez automatikusan rendszerezi a költéseinket különféle költési kategóriákba, mint a bevásárlás, utazás, ruházat, vendéglátás, szórakozás, egészség. Így láthatjuk, mire mennyit költöttünk a hónapban, sőt, hamarosan lehetőség lesz kategóriánként saját limit beállítására és értesítés kérésére is, ha közeledünk hozzá. De folyamatosak a fejlesztések, nemsokára új funckiók is megjelennek majd az új mobilbankban.

Mivel az OTP ügyfelei több korosztályból kerülnek ki, a fiatal generációk igényei mellett figyelembe vették az idősebb korcsoportokba tartozó ügyfelek eltérő igényeit is, egy-egy új ötlet születésekor többféle ügyfélcsoporttal tesztelték a használhatóságot annak érdekében, hogy a 75 éves nyugdíjast és a 25 éves informatikust is ki tudják szolgálni. Így egyszerre cél a lehető legszélesebb szolgáltatási paletta a folyamatos innováció mellett.

Jelentős növekedés volt a járvány alatt a digitális csatornák használatában – és az új ügyfelek nem tűntek el, sokan közülük nemcsak átálltak a digitális csatornákra, de meg is maradtak mellettük. Nehéz váltani, de ha sikerült meglépni, és szeretjük, látjuk a hozzáadott értéket, mint például az új OTP MobilBank esetében, akkor már nem térünk vissza a régi megoldásokhoz – mondta Kökény-Majer Anita.

A podcast elkészítését az OTP Bank támogatta.

Kapcsolódó cikkKapcsolódó cikkKevésbé szórod el a pénzt, ha mobilon követed a költéseidetGazdaggá nem tesz a kiadásfigyelő alkalmazások használata, de egyre több kutatás erősíti meg, hogy segít a stabilabb gazdálkodásban, a hó végi pénzhiány elkerülésében.

G7 támogató leszek! Egyszeri támogatás / Előfizetés

Podcast Támogatói tartalom Olvasson tovább a kategóriában

Podcast

Bucsky Péter
2024. november 9. 06:02 Podcast

Sikeres, innovatív magyar cégekhez kiszámítható oktatás és kutatás is kellene

Csehország és Észtország állva hagyta innovációban Magyarországot. A G7 Podcastban Cséfalvay Zoltánt kérdeztük, hogy mit lehetne jobban csinálni.

Bucsky Péter
2024. október 26. 06:10 Podcast

Sok pénzzel nyomul a Balkánon a kormány, de miért jó ez Magyarországnak?

200 milliárd forint kedvezményes kölcsönt nyújt hazánk Észak-Macedóniának. A térség szakértőjével készített podcastunkból kiderül, hogy mire fordíthatják ezt az összeget.

Holtzer Péter
2024. október 19. 06:04 Podcast

Már azt sem tudjuk pontosan, hogy hány gyerek jár a magyar iskolákba

Egyre kevesebbet tudunk a közoktatásról, pedig szakpolitikai elemzések nélkül át sem lehet gondolni, hogy mit kellene hosszú távon csinálni.

Fontos

Jandó Zoltán
2024. november 21. 06:04 Közélet

Újabb nagy ingatlant vett a Balatonnál a csopakiakkal hadakozó kormányközeli üzletember

Egyetlen cég tett ajánlatot azon az árverésen, amelyet a nemzeti vagyonkezelő a csopaki honvédségi üdülő értékesítésére írt ki. A vevőt már ismerik a helyiek.

Stubnya Bence
2024. november 20. 14:03 Adat, Pénz

A Magyar Telekom akciózott akkorát, hogy levitte a teljes inflációt

Akkora áresést okozott a Telekom tévés-streaminges akciója a KSH módszertana szerint a szolgáltatásoknál, amekkorára 1992 óta nem volt példa.

Torontáli Zoltán
2024. november 20. 11:01 Közélet, Vállalat

Gyenge lehet a rajt az egymilliós átlagbérhez igazodó minimálbér felé

A tárgyalóasztalon jelenleg fekvő számokkal nehezen lennének elérhetők a kormány nagy tervei.