Egy rózsaszín háttérbe tett csíkos ruhás mopsz virágkoszorúval a fején azt mondja: I love You. Ez az a motívum, amelyet a dm (Drogerie Markt) rátett egy saját márkás vécépapírra, majd a terméket limitált szériában a piacra dobta.
A vásárlók reakciója talán még a cég marketingeseit is alaposan meglepte. A németek megrohanták az üzleteket, és tucatszámra vásárolják fel a 8 tekercses kiszereléseket. Ahogy például a Der Westen írja, van olyan vásárló, aki a dm Facebook-oldalára tett bejegyzése szerint annyit vett belőle, hogy nem fért be a kocsi csomagtartójába.
A vécépapírnak gyorsan kialakult a másodlagos piaca is, az eBay német oldalain a terméket felvásárlók elkezdték egyre borsosabb áron kínálni a csomagokat. Pillanatnyilag ott tartunk, hogy van, aki 33 eurót (több mint 10 ezer forintot) kér a mopszos vécépapírért.
Az őrületet sokan kritizálják, arra utalva, hogy 10 kilogramm vécépapír felhalmozásának nem sok értelme van, ráadásul mivel fogyóeszközről van szó, egyszer mindenképpen meg kell válni a terméktől.
A dm-nek mindenesetre nem először sikerült ráéreznie a német piacon kiaknázható cukiságfaktorra: egy unikornisos tusfürdő korábban hasonló karriert futott be, és volt olyan pillanat, amikor egyetlen flakont több mint 100 euróért (32 ezer forintért) sikerült valakinek eladnia az eBay-en.
Élet
Fontos