Az autógyártók mellé állt két európai kormány is a környezetvédelmi normák lazításának ügyében, Carlos Tavares, a Stellantis-csoport vezetője szerint viszont ismert volt a határidő, és most eljött a verseny ideje.
A Kötcsén bemondott 3-5 helyett már a 3 és 6 százalék közötti tartományba várja a 2025-ös és 2026-os gazdasági növekedést a miniszterelnök.
Állományának ötödét építi le a svéd Northvolt, amelynek a költségcsökkentések mellett a stratégiáját is módosítania kellett.
Miközben egyre többen halnak meg, megy a diplomáciai nagyüzem, hogy az izraeli-libanoni konfliktusból ne legyen amerikai-iráni.
A Kínában gyártott e-autók vámjának drasztikus emelése erősen megosztja a tagállamokat, nekünk vélhetően az lenne jó, ami a német iparnak, és így is viselkedünk.
Két év múlva kezdődhet a ferihegyi repülőtérre vezető út felújítása. A projekt felpörgetése valószínűleg nem teljesen független az újból előkerülő olimpiarendezési elképzelésektől.
Féláron sem adott ajánlatot senki a Tungsram 2 milliárd forintra értékelt védjegyeire. Közben a vállalat két gyárának már új tulajdonosa van, a harmadikat pedig most árulják.
A lakáshitelek 5 százalékos kamatplafonja újabb jele annak, hogy a kormány minden erejével igyekszik felpörgetni a gazdaságot, lehetőleg más pénzén.
A Magyar Nemzeti Bank konzervatív monetáris politikáját kritizáló kormány újabb ütőkártyához jutott a Fed döntésével.
A környezetvédelmi szabályok további enyhítését kérik a gyártók, de olcsóbb modellek tömeges piacra dobása révén is elkerülhetik a büntetést.