Hírlevél feliratkozás
Torontáli Zoltán
2019. április 12. 16:36 Élet, Vállalat

Az egyik nagy kozmetikai láncnál betelt a pohár a közösségi médiával, és mindegyikről kivonul

Egy magára valamit adó kereskedelmi cégnek kötelező aktívan rajta lenni a Facebookon, de Nyugat-Európában legalább ennyire elvárt a Twitter és az Instagram jelenlét is. Aki ezeken a csatornákon nincs jelen, és nem posztol folyamatosan, az nem éri el a vásárlóit, vagyis üzletet veszít, ez a sziklaszilárdnak tartott trend már évek óta.

Ezért meglepő, hogy a leginkább szappanjairól és nagyon messziről érezhető illatanyagot kibocsájtó boltjairól ismert, nálunk is jelen lévő Lush angliai egysége hirtelen felindulásból bezárta mindhárom közösségi médiás vállalati oldalát. Egyedül a #LushCommunity regisztráció maradt meg az Instagramon, ahol még értelmét látják a kommunikációnak.

A bezárást is többek között ezen jelentették be 571 ezer követőjüknek, és az eset annyira tanulságos, hogy a cég érvelésének lényegét a következőkben szabad fordításban ismertetjük. Ezt írják:

“A közösségi média egyre nehezebbé teszi, hogy közvetlenül beszéljünk egymással. Belefáradtunk abba, hogy algoritmusokkal küzdjünk, és nem akarunk fizetni azért, hogy a hírfolyamodban megjelenjünk. Ezért döntöttünk úgy, hogy búcsút intünk számos közösségi média csatornánknak, és inkább megnyitjuk a párbeszéd útját egymás között.

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

LUSH UK (@lush) által megosztott bejegyzés,

Egy közösség vagyunk, és mindig az is voltunk. Abban hiszünk, hogy hangosabbak lehetünk, ha világszerte minden hangot megszólaltatunk, mert amikor ezt tesszük, a változás élére állunk, megkérdőjelezzük a normákat, és forradalmasítjuk a kozmetikát. Azt akarjuk, hogy a közösség a szenvedélyről és ne a lájkokról szóljon.

A következő hetekben az ügyfélszolgálati csapatunk válaszolni fog a beérkező üzenetekre és kérdésekre, utána pedig elértek minket chat-en, a weboldalon keresztül, e-mailen vagy telefonon.

Ez nem valaminek a vége, hanem valami újnak a kezdete.”

Élet Vállalat facebook Instagram közösségi média Lush Twitter Olvasson tovább a kategóriában

Élet

Torontáli Zoltán
2020. július 4. 07:47 Élet, Világ

Rengeteg műanyag van a ruhádban, amit borzasztó nehéz újrahasznosítani

Míg a PET-palackok és a papír újrahasznosítása technológiailag már régóta megoldott művelet, a textileké még mindig nem az.

Torontáli Zoltán
2020. július 3. 06:44 Élet

Az otthoni sütés után most mindenki kézműves pékséget akar nyitni

A korábbinál is divatosabb ötlet a mikropékségek nyitása, de túl gyors lett a tempó, és közben a szakértelem visszaszorult.

Torontáli Zoltán
2020. július 1. 17:42 Élet, Világ

Romantikus, környezetvédő, de egyre keresettebb is a vitorlás hajós teherszállítás

Pár álmodozó dolgozik rajta évek óta, de egyre erősebb szubkultúrája van Nyugat-Európában a vitorlás teherhajózásnak, illetve a vitorlással szállított áruk értékesítésének.

Fontos

Bucsky Péter
2020. július 3. 17:26 Adat

A követhető állami reklámpénzek 84 százaléka NER-cégekhez kerül

Minden harmadik reklámforintot az állam tolja bele a magyar médiába. A Miniszterelnökség közel 14 milliárdot költött a járvánnyal kapcsolatos kommunikációra.

Bucsky Péter
2020. július 2. 06:49 Közélet

Elképesztően drága veszteséggyár lesz, a kormány mégis megépítteti

Külföldi példák alapján nem sok üzleti potenciál lesz a 65 milliárdos hajdúnánási motorversenypályában. A finnek egy hasonló létesítményt nem egész 9 milliárdból hoztak ki.

Torontáli Zoltán
2020. június 30. 11:58 Élet

A járvány számai azt mutatják, hogy nem kell annyit orvoshoz járni, amennyit szoktunk

Visszaesett mindenfajta orvos-beteg találkozás, de a telemedicina még kezdetleges formában is jobban működik, mint amennyire eddig használta a magyar egészségügy.