Hírlevél feliratkozás
Torontáli Zoltán
2019. április 12. 16:36 Élet, Vállalat

Az egyik nagy kozmetikai láncnál betelt a pohár a közösségi médiával, és mindegyikről kivonul

Egy magára valamit adó kereskedelmi cégnek kötelező aktívan rajta lenni a Facebookon, de Nyugat-Európában legalább ennyire elvárt a Twitter és az Instagram jelenlét is. Aki ezeken a csatornákon nincs jelen, és nem posztol folyamatosan, az nem éri el a vásárlóit, vagyis üzletet veszít, ez a sziklaszilárdnak tartott trend már évek óta.

Ezért meglepő, hogy a leginkább szappanjairól és nagyon messziről érezhető illatanyagot kibocsájtó boltjairól ismert, nálunk is jelen lévő Lush angliai egysége hirtelen felindulásból bezárta mindhárom közösségi médiás vállalati oldalát. Egyedül a #LushCommunity regisztráció maradt meg az Instagramon, ahol még értelmét látják a kommunikációnak.

A bezárást is többek között ezen jelentették be 571 ezer követőjüknek, és az eset annyira tanulságos, hogy a cég érvelésének lényegét a következőkben szabad fordításban ismertetjük. Ezt írják:

“A közösségi média egyre nehezebbé teszi, hogy közvetlenül beszéljünk egymással. Belefáradtunk abba, hogy algoritmusokkal küzdjünk, és nem akarunk fizetni azért, hogy a hírfolyamodban megjelenjünk. Ezért döntöttünk úgy, hogy búcsút intünk számos közösségi média csatornánknak, és inkább megnyitjuk a párbeszéd útját egymás között.

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

LUSH UK (@lush) által megosztott bejegyzés,

Egy közösség vagyunk, és mindig az is voltunk. Abban hiszünk, hogy hangosabbak lehetünk, ha világszerte minden hangot megszólaltatunk, mert amikor ezt tesszük, a változás élére állunk, megkérdőjelezzük a normákat, és forradalmasítjuk a kozmetikát. Azt akarjuk, hogy a közösség a szenvedélyről és ne a lájkokról szóljon.

A következő hetekben az ügyfélszolgálati csapatunk válaszolni fog a beérkező üzenetekre és kérdésekre, utána pedig elértek minket chat-en, a weboldalon keresztül, e-mailen vagy telefonon.

Ez nem valaminek a vége, hanem valami újnak a kezdete.”

Élet Vállalat facebook Instagram közösségi média Lush Twitter Olvasson tovább a kategóriában

Élet

Avatar
2019. április 18. 16:54 Élet

Vannak női szupersztárok, de messze még az esélyegyenlőség a művészetben

A 2015-ben eladott 100 legdrágább műalkotásból 99-et férfiak készítettek, de a helyzet így is sokat javult az utóbbi pár évtizedben.

Váczi István
2019. április 18. 14:37 Élet

Az IKEA valójában azért sikeres, mert meg kell szenvedni a bútoraival

Ha valamivel meg kell dolgozni, akkor az eredményt értékesebbnek találjuk, mintha ugyanazt készen kaptuk volna.

Jandó Zoltán
2019. április 18. 06:47 Élet, Vállalat

Elárasztják a töltők az országot, mégis extrém sport a villanyautózás

Robbanásszerű növekedésnek indult tavaly az elektromosautó-töltők piaca itthon, de a koncepció nélküli fejlesztések miatt az ország továbbra sem átjárható.

Fontos

Avatar
2019. április 17. 17:03 Közélet, Vállalat

A multik és a járadékszedők árnyékában élnek a magyar vállalkozások, de van remény

Egy kisebb válság közeledik, ami az államtól függő cégek és a multik meggyengítésével még jót is tehet a saját teljesítményükre alapozó magyar vállalkozásoknak.

Tóth István János
2019. április 16. 17:39 Közélet

Két példa a történelemből, ami megmutatja, miért nincs tudomány szabadság nélkül

Évszázados károkat okozhat Magyarországnak a pusztítás, amit a kormány most a kutatóhálózatoknál véghezvisz.

Jandó Zoltán
2019. április 16. 07:02 Közélet, Vállalat

Andy Vajna már 2016-ban eladta a TV2-t egy 60 éves cinkotai nőnek

Egy 20 milliárdos előleg miatt teljesen másképp néztek ki a kereskedelmi tévé tulajdonosi viszonyai az utóbbi években, mint ahogy eddig tudtuk. A TV2 legutóbbi eladásának igazi története.