Lakást venni azért, hogy kiadják? Teremgarázs az autóknak? Árnyékoló magas tornyok? Bemutatunk egy elő példát, ahol ez mind felejtős.
Egyre több amerikai városban gondolják úgy, hogy környezetvédelmi és egészségügyi okok miatt tiltani kell a gáz használatát, az iparág azonban visszavág.
Thierry Breton szerint a meglévő atomerőművekre 2030-ig 50 milliárd eurót kell költeni, a következő generációs létesítmények pedig tízszer ekkora befektetést igényelnek 2050-ig.
Elvileg, tudományos alapon létezik, és Magyarországon nem is lenne nagy anyagi áldozat átállni rá, mégis irdatlanul nehéznek tűnik.
Tavaly is rekordot döntött a közúti fuvarozás súlya, eközben a vasút részesedése csökkent.
Hetven év alatt luxusból hétköznapi normalitás lett a repülés, most már azonban nem lehet a környezeti hatások nélkül foglalkozni vele.
Technikailag és üzletileg is nagyon nehéz ezt megoldani, de bemutatunk egy valós, működő példát. Ez a körforgásos építészet kezdete.
Nagyon részletes felmérést végeztetett a témában az elmosható ételdobozokkal próbálkozó Rakun.
Az energiatermelés és közlekedés dekarbonizációja könnyebb, mint a táplálkozásé és a lakhatásé - mondta Philip Summerton, a Cambridge Econometrics vezetője a G7-nek adott, klímakonferenciát is értékelő interjújában.
A globális üvegházhatású gázok kibocsátának nagyjából harmadát teszi ki az élelmiszeripar és a mezőgazdaság kibocsátása.