2024-től a 2019-es forgalomhoz képest 12 százalékkal csökkentik a világ harmadik legforgalmasabb repteréről induló és oda érkező járatok számát.
Évek óta dolgoznak rajta, most 30 százaléknál tartanak, de a cél a teljes energiafüggetlenség.
Soha véget nem érő sziszifuszi munka folyik, amelyet az ipar nem támogat.
Ritka lehetőség áll előttünk, egy olyan új iparágban lehetünk fontos szereplők, amelyet világszerte egységesen támogat a gazdaságpolitika. Nincs ma ennél egyértelműbb fejlődési irány.
A kitermelt gáz jelentős része a levegőbe szivárog, ezt meg kellene állítani.
Szemünk előtt bontakozik ki egy régóta ismert, mégis új iparág. A hidrogén mint energiahordozó üzleti vonata elindult, világszerte elképesztő összegű állami támogatást és befektetési tőkét vonz, de aki fel akar rá szállni, annak most kell megvennie a jegyét.
Felcsíptetik az erkélykorlátra, bedugják a konnektorba, és azonnal nyomja az áramot például a hűtőnek vagy a villanybojlernek.
Csak hibrid hőszivattyút lehetne beszerelni fűtéskorszerűsítés vagy új lakás felszerelése esetén. Ezzel a klíma és a hollandok pénztárcája is jobban jár a kormány szerint.
Olyan sok erdőt vágtak ki korábban, hogy az már a kakaó termesztését is hátráltatja, ezért magántőkét is mozgósítva szeretnék megfordítani a folyamatot.
Amikor a közvélemény elkezdett aggódni a felmelegedés miatt, az ellenérdekelt amerikai vállalatok koalíciót kötöttek, hogy elhitessék: nincs is mért aggódni.