Hírlevél feliratkozás
László Pál
2022. július 19. 13:37 Podcast, Támogatói tartalom

A fiatalok megszólítására és a banki munkahelyek vonzóvá tételére fókuszálnak a bankok Oscar-gáláján

Az idén szinte teljesen megújul a Mastercard – Év Bankja verseny, a szervezők a gazdaságban és a pénzügyi világban zajló, nagy horderejű változásokra és trendekre reagálva újragondolták a hét, eddig állandónak mondható kategória nagy részét. A magyar bankszektor már hagyományosnak mondható versenyét idén a 17. alkalommal rendezi meg a Mastercard Magyarország.

Nehéz célcsoportja a bankoknak a fiatal, 15-25 éves ügyfeleké, akik a hagyományos bankolással jellemzően már nem találkoznak, nem járnak fiókokba. A fiatalokat célzó, edukációs, pénzügyi tudatosságot fejlesztő kezdeményezések elismerésére hoztuk létre Az év fiataloknak szóló programja kategóriát – mondta Szalkai Réka, a Mastercard marketing igazgatója a G7 podcastban.

A beszélgetést ide kattintva, vagy bármely podcast lejátszóban lehet meghallgatni:

Sokat változtak az ügyféligények is az utóbbi két évben a bankokkal szemben, főleg a szolgáltatások digitalizációja terén, ezért hozták létre az Év digitális banki UX megoldása díjat, ami az egyes digitális banki megoldásoknál kapott ügyfélélményre és ügyféléletút minőségére fókuszál.

A hibrid munkavégzés térnyerése és az általános munkaerőhiány megfelelően képzett jelentkezőkből rávilágított a vonzó munkahelyi imidzs kialakításának fontosságára, ami egyszerre megtartóerővel bír a meglévő munkatársaknak, az új embereket pedig segít bevonzani a céghez. Erre a díjra az Employer Branding aktivitás kategóriában lehet pályázni programokkal, kampányokkal és kezdeményezésekkel.

Van még idő a pályázatok beadására, mert jelenleg a szakmai zsűri összeállítása zajlik. A leadási határidő november 15-e éjfél, a tapasztalatok szerint ekkor érkezik be az anyagok többsége. Ezt egy két körös zsűrizés követi, az első körben pontozzák, majd a shortlistes pályázatokat szóban is megvitatják a zsűritagok. A díjátadó gála – az Oscar-díjhoz hasonlóan – 2023 februárjában várható.

A podcast elkészítését a Mastercard Magyarország támogatta.

G7 támogató leszek! Egyszeri támogatás / Előfizetés

Podcast Támogatói tartalom Olvasson tovább a kategóriában

Podcast

Bucsky Péter
2024. március 26. 13:11 Pénz, Podcast

A folyószámlán parkoltatott pénz aktív kezelésével több kolléga bérét kereshetik meg a kkv-k

A magyar vállalatok tízezer milliárd forintot tartanak érdemi kamat nélkül folyószámláikon, pedig tisztes hozamot kínáló, mégis likvid befektetések is elérhetők.

Bucsky Péter
2024. február 10. 04:38 Podcast

Egy évszázaddal később is kimutathatók az oktatáspolitikai döntések hatásai

A Klebelsberg-korszak általános iskolái jobban ellenálltak a falusi iskolák bezárásának. A népességfogyás miatt ma a kisvárosi gimnáziumok kerültek veszélybe.

László Pál
2024. február 6. 15:35 Podcast, Támogatói tartalom

Űrhajós nem, influencer annál inkább lenne a legtöbb általános iskolás

Az alfa generációs magyar gyerekek 55 százaléka már pénzt is keresett, kétharmaduk a technológia segítségével, felük közösségi média platformokon, míg negyedük online streamelésen keresztül jutott bevételhez.

Fontos

Bukovszki András
2024. április 22. 04:37 Pénz

Kifulladni látszik a magyar államadósság-ráta csökkenése

Nemcsak rövid, hanem középtávon is magasan ragadhat az adósságráta, ami a gazdasági felzárkózási folyamatunkat is megnehezítheti.

Hajdu Miklós
2024. április 21. 04:36 Élet

Kivételes szerencsével léphettek be a 90-es évek közepe után született fiatalok a munkaerőpiacra

A gazdasági fellendülés időszakában pályára lépő fiatalok viszonylag könnyen találtak munkát jó fizetés mellett, kérdés, hogy ez miként hat a motivációjukra.

Gergely Péter
2024. április 20. 04:31 Pénz

Az új otthonfelújítási program átrendezheti a lakáshitelek piacát

A támogatás révén több tízmilliárd forint felújítási hitel jut majd a piacra, amelyhez várhatóan jelentős mennyiségű piaci feltételű kölcsön is társul majd.