Hírlevél feliratkozás
Rigó Anita
2017. november 17. 09:53 Vállalat

Csúnyán vergődnek az online médiacégek, miközben a Facebook szétkeresi magát

Itt egy újabb jele annak, hogy mennyire szenvednek az online hirdetésekből élő digitális médiacégek. Az elmúlt évek során dinamikusan növekedő amerikai BuzzFeed 350 millió dolláros bevételi célt tűzött ki maga elé 2017-ben, de mint a Wall Street Journal csütörtökön megtudta, az árbevétel várhatóan 15-20 százalékkal elmarad ettől. A BuzzFeed zártkörű részvénytársaságként működik, így a pénzügyi eredményeit nem teszi rendszeresen közzé.

Elképzelhető, hogy a vártnál rosszabb eredmény miatt a cég 2018-ra tervezett tőzsdére lépését is elhalasztják, igaz, ezt a sejtést a BuzzFeed egyelőre nem kommentálta. Nem csak a BuzzFeed, hanem általában az egész digitális médiapiac szenved a nyereségszerzéssel, ami legfőképpen a Facebook és a Google hibája, ugyanis a hirdetők ma már sokkal inkább náluk költik el a pénzüket.

A WSJ információ szerint az amerikai Vice News sem fogja elérni az idei évre kitűzött 800 millió dolláros bevételi célt, igaz, esetükben nem tudni, mennyire maradhatnak ettől el.

Az sem fest túl jó képet a piacról, hogy a New York-i Ziff Davis kiadó mindössze 50 millió dollárért veszi meg a hírek szerint a Mashable-t, mikor azt korábban még 250 millió dollárra értékelték. A virális tartalommal nyomuló Mashable-be 45 millió dollár kockázati tőkét nyomtak bele nem is olyan rég, köztük olyan befektetők, mint a Time Warner Investments.

Fotó: AFP/Europress

G7 támogató leszek! Egyszeri támogatás / Előfizetés

Vállalat BuzzFeed média médiapiac Vice News Olvasson tovább a kategóriában

Vállalat

Nagy Zsolt
2024. március 26. 04:37 Vállalat

Dollármilliókat spórol a gyártóknak egy magyar fejlesztés, ami megmutatja, hogyan lehetnek extra hatékonyak

Az EPIC Innolabs adatelemzéssel és szimulációk készítésével segíti a termelés optimalizálását többek között olyan multiknak, mint az Audi vagy az Apollo Tyres.

Torontáli Zoltán
2024. március 20. 12:40 Adat, Vállalat

Egyre összetettebb problémát jeleznek a magyarországi munkaerőköltség, bér és árfolyam adatok

Gyors ütemben nő Magyarországon a munkaerő költsége, euróban nézve is, a dolgozók azonban még nagyobb béremelést szeretnének. Mi lesz így ebből?

Torontáli Zoltán
2024. március 14. 09:11 Vállalat

A Bookingot milliárdokra büntette a GVH pszichés nyomásgyakorlás miatt, mit fog csinálni most a Temuval?

A Booking nyomásgyakorlása piskóta a Temu gyakorlatához képet, sőt ez a fajta marketing a Temu működésének lényege. Ezt kaszálhatja el a magyar hatóság a magyar e-kereskedők panaszára indított eljárásban?

Fontos

Elek Péter
2024. március 27. 04:34 Pénz

Tényleg olyan fantasztikus a világ első számú sztárrészvénye?

Eddig nagyon jó és meggyőző sztori volt az Nvidia, de merész dolog azt feltételezni, hogy növekedése a következő években is töretlen marad.

G7.hu
2024. március 26. 19:00 Közélet

Új tulajdonoshoz kerül a G7

A Telex vezetői által alapított Gazdrovat Kft.-hez kerül a G7 gazdasági portál.

Pálos Máté
2024. március 26. 16:40 Adat, Élet

Sokkal többe kerültek az adófizetőknek a Most vagy soha! első heti nézői, mint a Kincsemé

Nézőszámban az első héten nagyjából sikerült elérni a Kincsem szintjét, az állami támogatáshoz viszonyítva azonban más a helyzet.